från mus till apa

Idag har J-kullen badat. och träffat blåsmonstret. det gick att gradera dem från tyst som en mus till vrål apa.
Tyst som en mus var Jessica( nåja, det är ett  påstående som kan diskuteras) men vi säger att hon var tystas. då har jag inte farit med osanning. Josefin var skapligt tyst. sedan kom Jennifer och Jörgen på delad plats för att avslutas med vrålapan her self. Jo-Anna.jag bara säger det. vad en sådan liten kropp kan åstakomma.

 de fick springa en stund efter badet innan jag började föna.
 Jo-Anna har upptäckt barnens låda för utklädning. jätte spännande, och högt.

 snart kom fler för att upptäcka vad detta nya var. som ett högt berg att bestiga. Lätt att ta sej upp men läskigt att ta sej ner.

 att springa slalom mellan stolsben verkar vara jätte skoj.

 själv tycker jag det ser väldigt trångt ut , så jag tänker INTE prova själv.


 Lilla Syster och Jo-Anna tog sej ett snack.

 Jörgen hade hittat den hopfällda dockvagnen som låg ovanpå lådan med kläder. med buff och knuff hade den gått att få ner.Smaskens!!( han fick naturligtvis inte gnaga på hjulen)





 Visst ser hon ensam ut lilla Josefin.

 sch!!!! nu sover de.
 i eftermiddag ska de få sin första vaccination och bli chippade. Nästa fredag blir det besktning.
 Sedan börjar det stora äventyret för dem .Nya familjer.

Kommentarer
Postat av: StrandWiks

Dom är sötast när dom sover:)

kram Monica

2010-09-10 @ 13:50:49
URL: http://www.wikstrand.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0