badjävlar

finns det en film som heter. Mina valpar heter inte det även om de nog har ett visst släktskap i vissa sammanhang.
 Med bara 3 valpar kvar i kullen så bar det sej inte bättre än att det var dags för bad.IGEN.
Första gången man badar valpen går det oftast jätte bra( i alla fall hos mej) (antagligen är de så chockade av behandlingen så de är stumma)Andra gången skriker de en hel del.Nu får det vara nog.Tredje gången kunde jag inte ha dörren öppen, inte vid badet utan när fönen blåste på dem.De tänker minnsann inte acceptera mer dumheter från min sida( om de bara visste)Hot biter inte på mej, inte blir jag rädd för dem heller. bara pussar lite extra på dem när de sköter sej och är tysta. Undrar hur det blir 4:e gången!!!!
här kommer några bilder på blötdjuren som fick torka en stund innan jag drog igång blåsmonstrer.
 Snabeldraken( dammsugaren) är de inte så rädda för men man passar sej ändå, för tänk om man ......

Kommentarer
Postat av: Ulrika Schön

Har för mej att den filmen var riktigt bra... dina små är sååå söta. Snart blir det bad för mina finingar också

2010-08-14 @ 17:37:02
URL: http://www.trasselsudden.se
Postat av: Ewa

Ha ha, va söta dom är ja snart är det jag som ska tampas med en av dessa, hi hi Ser framemot det=))

Kraaam

2010-08-14 @ 23:13:26
URL: http://www.hymmers.tk
Postat av: StrandWiks

Ja vi vet:)

2010-08-21 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0