hålla sej framme

Vissa valpar håller sej framme och vissa hamnar lite bakom. Alla valparna i J-kullen är dock lika framåt. Men det är tyvärr omöjligt att hålla 5 valpar samtidigt utan att någon hamnar lite bakom. så där för visar jag alla bilderna så man kan se alla även om det är någon som syns sämre. sedan är det svårt att fotografera svarta hundar. men se så söta de är.Allihop.
 Småttingarna blir 6 veckor i morgon och de mår alldeles utmärkt. man börjar kunna se rörelserna och resning. betten ser bra ut men jag kan inte räkna tänderna än. testiklarna på Jörgen har jag ju känt sedan han var 1 vecka. jag har alltid koll på dem på hanarna från 1 veckas ålder.
Här kommer bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0