j-kullen har flyttat

Nu har alla utom Jessica i J-kullen flyttat. Hon ska bli kvar i kenneln men flytta så småningom. Det ska lösa sej med fodervärd åt henne först. Ingen brådska, vi passar på att njuta av henne.
 Hon får slicka våra tårar efter att vi för 3 veckor sedan beslutade att Felix skulle få somna in efter 13 år och 2 månader. I förra veckan förlorade vi Felan 13 år 3 månader gammail. Hon dog i min famn på natten helt plötsligt(troligen hade hon metastaser i levern som växte till sej snabbt efter att vi opererade bort hennes mycket små juvertumörer) det var så hemskt att mista henne så, min skugga ,min följeslagare. mitt hjärta och mitt andetag. min Felan, stark som en häst och aldrig sjuk. Hon dog på topp utan att förlora sin position som alfa hund . Sorgen är så total.
Därför piggar det upp med en liten valp som pockar på uppmärksamhet.


först ut att flytta var Jo-Anna " Nelly" som flyttat till Ann Och Birger och Ziggy


Jennifer" Hedda" flyttade till Agneta


Josefin"Mira" har flyttat till Facklans Kennel och Helena och Ulf


Jörgen som numera kallas"Budda" flyttade sist till Linda med familj där
bla en liten lycklig flicka som heter Tindra bor.


och som sagt ..........Jessica blir kvar.
Bilder på henne och Inez och Ingo" Disel" kommer att läggas ut snart och hemsidan kommer också att uppdateras.
I dagarna ska Oliver ,Tess,Gerda och Lukas bli ögonlysta.
Jamine är troligen dräktig. Det blir redan spännande att vänta på de nya valparna.
Fast det är stort i rummet nu utan valphage....

Kommentarer
Postat av: StrandWiks

Så ledsen för Felix och sen Felan...

Men vi får tänka på att de har funnits länge för oss.

Så glad att det ska bli valpar hos er, med Jasmine och Denzel, det ser vi fram emot!

kramar Moni

2010-10-02 @ 21:52:05
URL: http://www.wikstrand.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0